I'm 18 today!!!

2017-04-23 08:07:26 by Yusuf

and in three days, I'll have been on Newgrounds for 8 years!!! wow, woah. what a long time. love you NG!!! New cartoons hopefully in the summer? I'm a lazy piece of shit!!


Comments

You must be logged in to comment on this post.


MchectorIIMchectorII

2017-04-23 10:16:18

Happy birthday and happy 8th anniversary!


MaiGeimsMaiGeims

2017-04-23 11:25:40

Congratulations! :D


MaggotDDMaggotDD

2017-04-23 11:29:49

sexy

Yusuf responds:

( ͡° ͜ʖ ͡°)


AcidXAcidX

2017-04-23 13:17:58

Ayyyy lmao


LochieLochie

2017-04-23 13:28:57

happy day to you myfriend

Yusuf responds:

thanks lochie i like your animations and games :o


TurdTurd

2017-04-23 15:43:37

Happy 18th!


Crazymonkey154Crazymonkey154

2017-04-23 16:39:38

Welcome to adulthood!


StellarvoreStellarvore

2017-04-23 20:03:05

Happy 18th! It's kind of an overrated age, but hey, you made it this far, so congrats!


freakworld10freakworld10

2017-04-24 11:58:42

>10 year olds on newgrounds

Yusuf responds:

yup


YusufYusuf

2017-04-24 13:00:02

thanks for all the nice messages guys <3


TomFulpTomFulp

2017-04-24 14:50:54

Happy Birthday! If my understanding is correct, you should now have access to all the adult content on NG.

Yusuf responds:

hahahahaha thank you Tom.

btw I watched catoblepas's Michael Jackson flash when I was 10 lol


ADR3-NADR3-N

2017-04-24 21:42:44

Happy birthday. Grats on being a legal adult and... You joined NG at ten? So I wasn't the only one, haha.


davidpuralocuradavidpuralocura

2017-04-25 14:12:36

soo when are you going to do...

you know

Yusuf responds:

what exactly


CyberdevilCyberdevil

2017-04-26 10:50:46

Started out early. :) Happy Birthday man!


RabbitsLairRabbitsLair

2017-04-26 11:24:26

Happy Birthday! xD